mandag den 22. august 2011

Har lige lidt alenetid da mine venner bailer mig til fordel for guitarundervisning..
Jeg har gået på efterskolen i næsten 2 uger, og jeg elsker det. Virkelig elsker det. Lige fra de 2,5 km oblikatorisk morgenløb kl. 7, til aftener i solen i Frejas Sal sammen med Andreas og Rasmus, til grenfag (billedkunst), til verdensborgerprojekt, til aftenthe, til guitarspil, til lure i caféen, ja, alt.
Det har været de bedste dage i mit liv, og det kan man sige mange gange i sit liv, uden rigtig at mene det. Men jeg har virkelig aldrig haft det bedre.
Vi bor i disse "familier" sammen med ca. 15 andre, inkl. roomies. Og min familie - ja, jeg kan ligeså godt sige det som det er - er abnormt mærkelige. Ikke på den der sjove-grinern-nice-måde mærkelige, men virkelig bare sådan SÆR. Som om alle resterne på listerne over kommende elever blev skrabet sammen og puttet i Trudvang (min families navn).
Og jeg følte mig ret nedtrykt i starten, fordi jeg ikke rigtig havde det fedt med nogle af dem. De har dårlig humor, spiller WOW og hører lortemusik.
Men så fandt jeg Rasmus - og han er nok det menneske med mest kærlighed i sig, jeg nogensinde har mødt. Sammen med Andreas, udgør han mine bedste venner på flakkebjerg. Og jeg tror aldrig jeg har grint så meget med drenge som jeg har med dem.
Et eksempel på en dag på flakkebjerg foregår således
Mandag:
7-7.30: Morgenløb
7.30-8.00: Morgenmad
8.00-8.20: Morgensamling
8.20-8.50: Morgensysler
8.50-10.10: Kursustime for 10.klasser: Indlæringskompetencer
10.10-10.40: Pause
10.40-12: Fri (fordi jeg har fravalgt fysik)
12.00-12.30: Frokost
13.00-14.20: Grenfag (i mit tilfælde billedkunst - aah)
14.20-14.35: Pause
14.35-16.00: Grenfag
16.00-16.30: Rengøring
16.30-17.00: Fri
17.00-17.30: aftensmad (ja, lol.)
17.30-22.00: Fri leg (Den bedste tid på hele dagen)
22.00: Familietid
22.30: Værelsestid
Jeg har også mødt en masse andre mennesker som selvfølgelig også er fantastiske og skønne, bl.a Griff, Carmen og Mikkel.

Lige nu sidder jeg alene på mit værelse, (på trods af, at jeg har hele 2 roomies, Caroline og Mathilde Liv)
men det er faktisk også meget rart med noget ro. Min kære skønne dejlige familie render rundt ude på gangen og skriger (wtf) og jeg sidder i min seng og spiser citronmåne. Livet er dejligt.

Snart opdaterer jeg noget mere. Kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar