tirsdag den 9. august 2011

Alle mennesker har deres tidspunkter hvor de tænker "hvad er det egentlig jeg laver" og sådan har jeg det lige pt med hensyn til efterskole.
Jeg stopper pludselig op og tænker "Er det her det jeg vil? Har jeg lyst til at tage væk fra min familie og mine venner, stoppe på DAS og forlade min hverdag?" - og det er ikke pissefedt.
Alt er pakket ned i tasker, kasser og poser, jeg mangler bare lige min tandbørste.. Det er fanme mærkeligt.
Og selvom det "bare er en efterskole" bliver det sgu alligevel mærkeligt at leve helt seperat fra alting man er vant til.
Jeg føler mig mærkeligt tom... jeg fanger mig selv i at stirre ud i luften, og jeg har det egentlig bedst når jeg sidder og kigger ind i en andens liv og verden gennem en film der er opbygget af manuskript og kulisser, selvom jeg burde løbe ud i vejret og nyde luften i Hillerød. Mærkeligt at jeg ikke har lyst til at tage væk fra Hillerød, når jeg nu i snart 4 år har hadet det som pesten og sammenlignet det med Nørrebro, hvilket Hillerød ALDRIG kommer i nærheden af. Alting er bare mærkeligt.
Jeg har formået at bruge ordet "mærkeligt" 5 gange, hvilket også beskriver alting omkring mig lige nu, på en ganske fremragende måde.

Nå, farvel og godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar