tirsdag den 14. juni 2011

Er ved at få et psykisk sammenbrud pga. stress, så nu er jeg gået over til stadiet 'hvad fanden har jeg egentlig røget?'.
Alt er så latterligt morsomt, og jeg sprutter konstant af grin, selv af facten, at jeg føler trang til at skrive det på min blog.
Min eksamensstress resulterer nok i en blanding mellem at jeg overhovedet ikke kan finde ud af fysik, og det har jeg opdaget præcis 18 timer og 35 minutter inden min fysikeksamen, for meget kaffe og sukker uden ordentlig mad (som  fx. rugbrød, hæhæ)og efterskoleglæden jeg er ved at springe i luften af.
Jeg er lige nu igang med et projekt, nemlig at veje min kat på køkkenvægten.
Jeg skal seriøst have noget mad, er så absurd sukkerkold. 
Har forresten fået en ko 
































Den har yver og det hele.






kyzzzzzzzzzzz 
Jeg håber alt kører smooth og at folk med ligeså eksamensstress er forståelige.

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Jeg føler med dig O.
    Jeg står i meget af den samme situation !
    I det mindste har din kat besluttet sig for at lave noget konstruktivt, min kat har bare lagt sig og omsvulmet mine fysik papirer med dets fedt. trist !

    btw. troede der stod "den har yver over det hele". lol.

    SvarSlet
  3. åh lille Jo, du bringer latter midt i min eksamensstress :D

    Jeg føler også i den grad med dig.. Jeg benytter mig bare hele tiden af den dejlige lette mulighed; ingen læsning, spørg bare mikkel ♥
    Nu er han bare ikke lige hjemme, så jeg er kommet til det punkt, hvor jeg sidder og laver ring om de ting jeg skal spørge ham om når han kommer hjem...

    SvarSlet