søndag den 15. maj 2011

Seline: Ret godt catch ham der X.... Altså, synes han er ret hot.... må jeg godt score ham? Altså jeg ved godt at i har kysset, og du er virkelig en af mine bedste venner, så du skal virkelig bare sige hvis det ikke er ok hvis jeg går efter ham, okay?

Olivia: Hahahaha, ved du hvad? Vil faktisk også gerne score ham. Men det er helt i orden hvis du score ham, og det mener jeg.

Seline: Haha okay godt.

Olivia: Skal vi lave en deal? Vi går begge efter ham, men hvis den ene scorer, er det ok med den anden? 

Seline: Det er fanme en deal!

4 kommentarer:

  1. Haha! Hvor er det fedt! :D

    SvarSlet
  2. vent vent vent! sådan gik det ikke til! det er strengt! nu lyder det som om jeg ville efter ham heftigt! mellem det der score halløj, der erklærede vi to ligesom vores kærlighed over for hinanden, og DÈR blev der lavet en hemmelig aftale om at vi begge faktisk godt måtte score ham, og at det ville være ligemeget, for vi er stadig pals no matter whaaaat! møs mææææs herfra (jeg kan faktisk godt huske det - selvom det var et af mine fuldeste tidspunkter på aftenen) (;

    SvarSlet
  3. Håhåh Seline, du var så sjov ♥

    SvarSlet