mandag den 14. marts 2011

Umodenhed mothafucka

Fuck hvor er det bare pikkeirriterende når mennesker hele tiden skal bevise hvor modne det er! Og nu tillader jeg fanma lige at bruge bandeord, for jeg er hidsig!
Når tøser begynder at indse hvor sjovt man egentlig kan have det med alkohol og drenge meget tidligt, og pludselig skal vise hvor voksne og modne de er, udstråler de en total umodenhed der aldrig går væk igen.
Hvis man i 5. klasse begynder at finde interesse for teenagetidens sjoverter, og derfor har brug for bekræftelse i deres modenhed, går den ikke væk før de er blevet voksne, er jeg lige kommet frem til.
Findes der mennesker mere irriterende end dem som hele tiden skal fortælle og overbevise folk omkring sig om deres modenhed og erfaring? NEJ
Jeg tror vidst, at jeg har blogget før om dét med at finde ro i sig selv. Men jeg har brug for skrive det igen, taste, taste, TASTE for at få lidt hidsighed ud.
Folk, der konstant skal bevise deres modenhed, er ikke modne! exclamationmark!
Formåede at skrive moden 5 gange, håber mit budskab er kommet ud og forstået.
GOD NAT

1 kommentar: