søndag den 13. marts 2011

Blev lige lidt inspireret af Puge, da hun fik inspiration af mit selvtillidsindlæg.


Egentlig, burde vi alle tage Verden ved nosserne og sige "Her er jeg, deal with it."
Og sådan havde jeg det også indtil for nylig. Men jeg har gjort en undersøgelse, som er blevet til en fact.
Jeg har det fedest når jeg overhovedet ikke kender de mennesker og situationer og reglementer jeg er omgivet af. Jeg har det fedest, når jeg er et helt nyt sted, og hvor alting er fremmet. 
Som regel har folk det bedst, når de føler sig trygge med omgivelserne, men jeg har det fuldstændig omvendt. Jeg elsker at vise hvem jeg er, pr. førstehåndsindtryk.
Og så kan man jo se det på den gode side... At jeg om 5 måneder "flytter hjemmefra", til flakkebjerg efterskole, med 100 komplet fremmede mennesker, 10 nye bygninger og nye studieretninger, valg og muligheder.
Det bliver ok nice.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar