søndag den 20. februar 2011

Hovedpine



Har det som den her...  ------>









Har aldrig haft så meget hovedpine som jeg har lige nu. Jeg kan ikke engang bevæge mig 5 skridt uden jeg nærmest kaster op af smerte. Hver gang jeg forsøger at komme hen til min dør, så er min hovedpine - fra jeg fjerner mig fra min seng og til jeg når til min dør, kravlende -, faktisk væk, og så tænker jeg straks 'what, min hovedpine er gået væk!!!!' men så rækker jeg hånden op efter håndtaget og
BUUUMMMM
SMERTE.
Jeg kan ikke engang formulerer mig ordentligt.. det er som om min hjerne har udvidet sig til dobbeltstørrelse og nærmest ikke kan en skid fordi den er helt ophævet.
Den slags hovedpine kan jo være ok en uge i februar, man kan sådan set kun ligge ned og se tv-serier og spise den mad ens mor så sød kommer ind med. Men fanma ikke i vinterferien! og den skal fanma ikke være så slem at man må aflyse en masse fede arrangementer. Jeg er fanma sur nu.

Oveni hovedpinen har jeg det som om jeg har taget det strammeste dykkerbriller på. Den der fornemmelse, når det bare presser og gør ondt i øjnene, tindingerne og mellem, ovenover og nedenunder øjet.

Ja, jeg har det rigtig godt.
Og nej, det er ikke tømmermænd.
Jeg håber alle andre har det endnu bedre.
Møs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar