søndag den 16. januar 2011

gråd.

nogen gange, bør man græde.
græde alt ud, græde så mange tårer at man kunne danne et hav.
græde så meget at man snubler over ordene,
græde så meget at man føler at man skal brække sig.
 græde så meget at tårerne drypper så tøjet,
græde så meget at man har brug for at bide sig i læben for at fjerne den indre smerte,
omforme til en ydre ubehagelighed.


det er godt nok sjældent at jeg græder, kan ikke engang huske hvornår jeg sidst græd.
jeg plejer som regel bare at sige 'op i røven' og leve livet videre, ikke hænge mig så meget i hverdagens små komplikationer.
men det føles faktisk godt.
bare virkelig at græde, at forme problemer til tårer og lade dem flyde væk og ud af øjnene.

Jeg svømmer i salte dråber, men jeg nyder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar