onsdag den 15. december 2010

Onsdag d. 15 dec. - Syg og vært for 15 mennesker.

Sidder lige pt og ser Rihanna Top 20 med britisk vært på mtv. Har levet af citrusfrugter, og vand i forskellige temperaturer hele dagen... - henholdsvis postevand og kogende vand med citronstykker i.
Dagens højdepunkt: Hmm..
Dagens nedtur: De 15 mennesker der om lidt kommer trampende ind af min dør, og går i gang med at holde juleevalueringen. Orker jeg det? Nej. Har muligvis drukket glasskår.. Min hals er tyk og hævet. ØV.
Alligevel dagens højdepunkt: Reklamen med Remee og den lille dreng der bliver angribet af et ubestemmeligt dyr, jeg ikke rigtig kan forholde mig til. Bæver? Øh.. Jeg har aldrig rigtig fundet ud af hvordan bæveren og 3mobiler kan være forbundet.

Respekt til Rihanna fordi hun ikke prøver at ligne en der lider af kraftig anoreksi.
Disrespekt til Rihanna fordi hun har glemt at tage tøj på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar