søndag den 19. december 2010

Jeg..

Jeg glemmer at smile fordi jeg pludselig skal blive så gravalvorlig og udregne den mest praktiske fremtid i en alder af 15.
Jeg er så pessimistisk. Jeg ser på alles ondeste sider og glemmer de gode. Jeg hater på alt og alle omkring mig, glemmer at udføre ting jeg rent faktisk holder af og kan lide at bruge min tid på.
Jeg glemmer at kigge ind i mig selv, at huske hvem jeg er og fokusere på det indre, fordi jeg skal nå så meget udenfor, i verden.
Jeg har ikke grint i en million år, mit ansigt er træt, har skabt poser under øjnene og en mund der altid hænger, fordi jeg ikke har noget at more mig over, jeg kan ikke se det sjove i min hverdag.
Jeg føler mig så ligeglad omkring alting. Min skole, mine venner, de ting jeg kan lide, de mennesker jeg kan lide, det ting jeg går op i, de aktiviteter jeg plejer at lave. Jeg er ligeglad. Alting handler om at sove når jeg kan komme til det og at få skrevet så mange noter og være så vågen i timerne at jeg kan få en god eksamen.
Jeg gider intet.........
jeg gider ingenting mere.....

3 kommentarer:

  1. Tror jeg skrev noget næsten mage til for et år siden : ). Og for en uge siden, egentlig.
    Man behøver ikke vælge endnu. Overvej lige at du har privilegiet til at afprøve alt i hele verden du har lyst til lige nu!

    SvarSlet
  2. Haha :)

    Ja, jeg er ved at få fnat (lol) af voksne mennesker. Virkelig atypisk teenager, hm.
    Spørgsmålet er så bare hvordan jeg slipper ud af den her fremtids -og pessimist boble :) Men jeg håber at mit efterskoleliv efter sommerferien vil gøre værker !

    SvarSlet
  3. Alle jeg kender der har været på efterskole er ihvertfald kommet ud som nogle lallede, overglade tosser : D!
    Tror det bliver mega fedt for dig!!

    SvarSlet