lørdag den 27. november 2010

nu er jeg mæt.

det hele handler om mad... alle snakker bare om mad mad mad mad hele tiden. er jeg den eneste der efterhånden er mæt?




"hygger med æbleskiver, clementiner, cola, cacao, pebernødder, chokolade, kanelsnegle, ben&jerrys, juice, og kaffe"


eller


"har gifler, slik, kaffe og smøger...bedre bliver det ikke"


eller 


"uuuuuhhhmmmmmmm flæskesteg med kartofler, sovs og rødkål til aftensmad! bagefter risalamande og varm kakao"


Jeg har kvalme. jeg føler mig så fandens isoleret og min krop sitrer og koger. jeg er alt for mæt af mennesker, søde sager, lange dage i sofaen, synsforstyrrelser på grund af fjernsyn, ipod, computer, alle de satans skærme over det hele... jeg har det så fucking varmt, og folk bliver bare ved med at være så fucking sultne.

1 kommentar:

  1. Gå ud og hop i sneen love. Jeg sværger det hjælper ! :D

    SvarSlet